#47 /

Assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatu *Hamboi panjang betul :p BeepBass :D Okaay, hi guysss. Mak nk post sikit je ni hah :D Iheee, sebonarnya tkd pape yang nk kita post kan ni hah :B Maaf lah ye. Okay, nak cerita lah sikit ni kan kan. Okay, a few days kawan kita demam teruk pity dia tau. Mata dia bengkak habis. Semalam dia datang kita suruh dia balik dia tk nk. Tkp harini dia tkdatang. Well, dia demam teruk kata adiknya :B Andddd, nk bgtahu ni duit kita dah cukup nk beli phone Camcung Champ :p Three of us will buy that thingy my adik and me and someone lah ehh #TerasaKe? Heee, tk sabar ni wehh. Tunggu masa je ni. Well that's it. Kbyeee :D
#46 /
Assalamualaikum :B Boom boom pawwww :S Iheee *Cuba amik mood :D Okay, dah dapat mood dahh :p EHHH, ngarut lahh. Okay, straight to the point je terus. Hi, tadi kita kan kan pergi sekolah ada IU day and raya sakan kejap :p Okay, datang sekolah pukul 8pagi. Makaihhh, bosan boleh tk sayang? Cetanya Wanie. Haha, then dah bosan bebenor kita cabut lah kan kan pergi beraya kejap. Jalan jalan ke rumah Qasrina :) Well, gerak jelaa kan kan. Sampai dekat rumah dia salam mak ayah dia then makan nasi lemak then lepak jap rumah dia then ingat kan nk pergi rumah Haikal Musa. Lahai, dia tknok keluar. Banyak youu dia punya alasan. Rumah berselerak lah itu lah ini lahh. Walhal, padahal, madahal kitaorang dah depan rumah dia tau tau. Tkp lah dia tknk bagi kitaorang raya rumah dia. Kita gerak lah pergi Marrybrown si Wanie, Qas, Farahin and me dah haus gilooo so order lah makanan sekali. Kita tk order food just air *Jaga badan lettew :p Tk lah dah kenyang act. Then, dah habis makan semua terus ke sekolah balik. Kita ada tugas lah kan. Ish, tk ramai interactors yang datang. Seciput je. Yang bikin gempak ReturnCrew jela kan. Thanks ehh. Then, nampak #ChanJaysonn :B Mak dia comel. But kita tk boleh suka sangat ehhh. Dia tu dah ramai yang minat dia. Heheh :D Then, kita cakap cakap dengan dia. Then amik gambar dengan dia. Kita dengan wanie nak amik gambar dengan dia. Lahai, farahin pulee sibuk. Ahh, layan jolaaa. Then, balik. Heee :B Best day and tired day. Thanks guy make me feel so damn happy :) There's some pisture. Act gambar tonggang terbalik. Ahh, ehhh layan jelaa ehh. Kbyeeee :*
#45 /

Assalamualaikum :D Beep beep boom! Hihi ^^ Hi, lama kan bella tk update this thingy kan kan? Tkp, okay nk stroy sikit ni. Heee :B Tk important pun. Okay, nampak tk gambar kat atas ni. Phone samsung champ kan kan. Wahh, korang mesti ingat kita dah beli kan kan? Belum beli lagi pun, just wondering nk beli phone ni. Macam AWESOME kan. So, duit raya kita yang tk beberapa banyak tu. Kita ingat nk beli phone ni :) And, nk tahu tk lately ni kan kita kan always tidur lambat. pfft -,-' kita tk tahu lah kenapa. Sampai mama kita marah marah kita sebab tidur lambat. Haih -,-' That's it. Kbyeee :)
#44 /
Assalamualaikum :) Selamat Hari Raya yang ke berapa? Ehh, berapa berapa je lahh ehh. Okay, semalam kita pergi beraya sakan. Totally penat. And, kita start story masa hari Jumaat dulu ehh. Okay, Petang jumaat aunty kita buat makan makan dekat rumah dia so kita pergi lah makan makan. SEDAPPPP yang teramat. Okay, then kita kita punya kemabr datang. WEWITTTT :D Bergambar sakan kauuuu. Ni picture diaaa :-
Pretty tk boyfiee kita? Hihi ^^ Tkd lahh, dia tk kesah kita panggil dia boyfiee kita. AWESOME, dia dah ada girlfiee dahh :B Okay, tehn malam tu ada BBQ perut dah kenyang si kita pergi jengah jengah kejap then balik. Haaaaa :D Jalan kaki je tk jauh pun rumah makcik kita tu punn. Dekat jorr. Then balik kita jadi like gila gila gituu. Dah bosan gilaa kan kan? Ni dia picture kita yang buruk sakan xD

^
|
|
Haha, there's alot act tapi malas nk upload. So, ni jelaa kita amik ehhh. Funny kan kan? So, biar lahh. Then, the next day nyaa kita ada kerja kahwin. Ahhhhhhhhh , penat boleh? Tk kesah lahh, kita layan jelaa kan ka. Then, pergi beraya dekat kempas. Heeeeeee :B Best lahh. Then, pergi beraya lagi dekat bandar dato' onn. Gheeeee, well nk dapat duit raya kena lah follow kan kan? So, pergi lah ikut. Then, alhamdullilah. Kita tk dapat duit raya okay. AWESOME kan? Muka aku ni muka budak dah kerja ke? Alahai, mati lah kan kan. Tkdapat pun tk dapat lahh. Then, kita ada capture gambar dengan scandal kita *Ramai kan boyfie kita? Hihi ^^ Ni gambar kita dengan scandal kita.

Muka letih kan kan? Sakai gila nak mampos. So, dia handsome. Ni act abang sedara kita. Dia ada bagi kita necklace hihi ^^ Tk kira ahh. Tk cantik tau tau. Tapi biasa lah jantan beli kan. Appreciate jelaa kan kan. Kita pakai rantai tu setiap hari. WAHHH- gituu. Iyelaaa, siapa lah lagi nk beli kan kita necklace kan kan? Then, kita balik selepas kenyang :D Haha, so esok sekolah. Malas nk pergi act. Terpaksa lah jugek kan kan. Nak bagi chocolate kan bestie kita jorrr. Dahh, tu jeee KBYEEEE :D Happy Schooling guysss.
#43 /
Assalamualaikummmmmmmm :B Kcool, dah raya keempat kan kan. Alhamdulilah, still alive as :) Okay, nk cerita about and round about raya portama. Heheh, tk syok habis bosan sikit ohgay? Klayan je okay. Bangun pagi gosok baju then kejut ah mamat tu kejut family semua then gua pergi makan. Ehehe, AWESOME. Then siap pergi amik gambar salam salam dapat duit raya then makan lagi. Then, layan tetamu then penat go mandi then terus tidur :B Haha, tu hari raya pertama kita :p Picture hodoh dekat bawah ni :-
Pagi Raya, after i blow my hair using hair dryer :B Buruk gilo kan kan? Mati lahh, asal kan aku tk nmpk senonoh :B

That's me, muka kepenatan kan kan? Ni masa malam, serious gilaaa penat. Ni amik gambar pun macam yeye kan kan? Tk kesah, memang kita yeye pun. So that's my malam raya and raya pertama. And that's was sucks :) That's all, kbyeee :B


