Past. /


//Assalamualaikum, hi and hi. Hmmmm im tired of this. Why should i feel the pain and sadness and anything that pain. Im tired to feel all this thingy. Kalau dia ada hati perut keperimanusiaan dia tak akan buat mcm tu. Ni makna nya dia balas dendam. I know, cause dia ada ckp yang dia akan balas dendam dgn perempuan. I just dont know when. I think now. I think he took a revenge on me. I cant simply tuduh dia mcm tu tp i fell the thingy. He shouldn't do this to me. Cause he should respect me too. If im the one who always respect him like stupid nanti dia pijak kepala. Right? I got a right cause im the one who will the face the examination do you know that? Sampai takd semangat nk belajar ni semua. YaAllah, i dont know what happen to me right. I do love him YaAllah, rasa cinta sayang ni semua tk pernah nk hapus YaAllah, what should i do? I do miss the old him yang tk pernah nk buat aku sedih. Yang selalu risau bila aku sedih atau down. Yang selalu buat aku senyum tak kira masa. Aku rindu semua tu. Aku rindu nk belajar sesama. Rindu nk jadi sekolah sesama sebab dia boleh jaga aku dkt sekolah. Aku rindu tu semua..... Kenapa lah semua ni kena terjadi. Ada benda di sebalik muslihat ni semua aku tahu. Aku risau dkt dia. Aku takut disebab kan aku dia tak dapat capai impian dia. Tkp lahh aku cuba nk support dia. Tp entah lahh bila dah mcm ni setiap hari aku cuba bgtahu dia supaya dia dpt capai impian dia. Aku nk tgk dia bahagia and capai impian dia walaupun aku takd dkt sisi dia. Mungkin dgn org lain barangkali bukan dengan aku. Tpi nanti aku ttp bangga dia sbb aku ada support dia sebelum tu kan? Takp lah asal kan dia bahagia. Im too sad nuff said. Asyik nangis je pun tak boleh gak. Hahaha, i should smile or laugh. I'll try. Off here. Bye. xoxo


I miss this a lot :"((((((((



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo