#90 /


\Assalamualaikum/ Hi babes, pretty and handsome. How are you today? Im fine thank you :) Muehehe, its Saturday today. Its a bored Saturday. Haishhhhh, bosan takd siapa nak sakat. Adik takd. Dia ada Kem PKBM laut dia tuu. Nak jadi Lanun gamaknya adik aku tu. Haha, serious betul. Dari tadi menghadap laptop ni je. Dengar lagu, tweet and so on. Before that buat kerja kursus. And hampir siap. Tinggal sisa sisa je yang belum siap. Sebab kena temubual semua.. Betul malas. Nahhh, heran apa. Aiteee? Kdahh. Now, miss him a lot. Hishhh, dah lah takd credit. Hahaha, kelakar. Takp lah ada rezeki ada lah credit tu kann. Muehehe, and and nak tengok cerita cerita The Avenger. Macam best. Haha, nanti lah tengok k. Haha, okay okay. Esok Ahad and still cuti. Isnin sekolah. Isnin sekolah fun nak belajar Math and so on. I need to backup my study. My mid year exam is around the corner. I need to pass with flying colours. Yelahh. Mid year exam tu dah kira PRA PMR you know. And i not study yet. Yet, i stuck with twitter that make me addict. Shoot! Haihhh, so i need to study. Like my mom said "Jangan cakap je buat tu kena" Hewhew. Yelaaaa, so pen off here. Kbai.




← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo