Boleh? /

Heyya peeps :B Yeah, as you can see i nk kutuk orang ni. Hahah xD Jahat nya, pepagi buta dah buat hal ;p okay, first aku tk suka cara kau. Makin lama makin baru aku kenal kau tu siapa. Frankly, kau ni jenis yang sesat. Ada dua alam. Lawak? seriously its true. Aku benci gila cara kau cakap. Main hembus tkd lesen. Tkd fullstop. Jenis cakap yang putar belit. Tahu tk. Itu teramat dan sangat pelik. Dan kau seorang yang FREAK.

Ni untuk kau :-

Bila kau cakap dengan aku, aku buat macam ni

Photobucket

Then, aku buat ni like mati muka kau lah.

Photobucket



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo