16/7/2011 /

Hey silent reader. Lama kan bella tk update benda ni. Okay, dah boleh jadi pekasam you know bloggeh ni ;p Okay, as you know gambar kat atas ni? Capture by me dekat Stadium Bukit Jalil date 16/7 Canon 550D Encik Afiq Naim the owner of the DSLR. Haha, pinjam yeah bang. Okay, cerita ni memang dah lama gila. 2 minggu lepas kot. Malas nak update hari ni baru terasa nk update pasal jadah ni. Okay, 3hari tau bella tk datang sekolah pasal benda merah yang saya sayangi. Hihi^^ Its all about Liverpool lah sayang. Okay, hari Khamis pagi dah bertolak from Johor to KL. Memang hebat gilaa. Sampai KL. Mandi semua away to Stadium Bukit Jalil tengok diaorang training semua. Then, hari Jumaat. After solat Jumaat. Away to Pavi. Ada Liverpool player kat situ. Then, makan Subway. WAH, sumpah best. Haha xD Then, Hari Sabtu is a big day. Okay, cerita dia begini. Gua amik LRT untuk ke SBJ #StadiumBukitJalil. Then, amik from sentul. Memang lah kosong gila babeng because first train kan. Then, second stop ada orang tua ni. Then, dengan aku yang budi pekerti gua bagi le duduk. Duduk beside papa. Then, third stop ada orang tua lagi. Gua bangun lagi bagi dia duduk. Lastly bella berdiri macam nak nyanyi kan lagu negaraku wah gilaaa penat. Then, stop kat mana entah. WAH BAFAK LAH. Ramai gilaa Liverpool punya fans. Hah, HAMEK KAU. Aku di hempit oleh abang abang kesayangan ku. Haha, nasib baik lah tiada sebarang maksiat xD Then, at last sampai juga dekat SBJ. Yeah, sumpah best gilaa pergi tengok bola Live. SYOK HABIS LAHH. Gua menjerit macam hapee. Sampai suara dah tkda. Tapi pergi situ dapat cuci mata yall :p Haha, gatai ah minah ni xD Okay, tu jeh. There bella tinggal kan a fews gambar :D Kbyee. LY :*







← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo