Mimpi awak lagi :"( /

Hi little friend and followers and silent readers :) yeah, since my dad and mama takada kat rumah. alahei, rumah ni dah macam hutan yknow -.-' macam binatang keluar dari sangakr masing masing. kdah, nak story ni. semalam bella tidur awal. hentah, tiba tiba tidur awal. penat sangat kot. okay tak heran lahhh :D okay, semalam bella mimpi dia lagi :"( nak tahu siapa? Arwah Amirul Azim. YaAllah, dah dua kali tahu tk? Before he left the world pun bella mimpi pasal dia lagi. dulu, masa bella mimpi pasal ni bella text him. Cakap dekat dia "Ehh, bang bella mimpi abang mati lah :'(" Okay chill dia cakap, nyawa dia panjang lagi. Okay, aku happy masatu. semalam malam, aku mimpi yang sama juga. bella bangun jeh. Cari phone nak cakap dekat dia macam biasa. bella hirau kan message yang masuk semalam. aku dah taip "Abang, adik mimpi abang mati lagi :(" aku terus stop nak tekan butang send. aku lupa yang dia dah takada :""( macam biasa bella nangis lagi. semua kenangan aku dengan dia tinggal sejarah. bella rindu dia call bella waktu pagi. i miss all that thingy :""( Abang imissyou lah :|


← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo