#51 /

HAPPY BIRTHDAY TO THIS BUDAK DUNCIT

Iheeeee, that me budak duncit. Well, budak ni dah 14tahun youuuuuuuuuuuuu. Dah tinggi panjang dah kauu. Haha, and i glad that my behavior still like a bitch xD Nk buat camne, ni life aku. Nk kutuk? Ahahhahaha, kutuk lahhh. Kutuk cepat cepat! Nanti dapat dosa pun cepat cepat. Boleh terus mati cepat cepat dapat free ticket to Hell cepat cepat xD Okay, aku dah ridiculous. Hihi ^^ Btw, kita tk kesah. I'm Free Like A Bitch Babeh! So, as you can see. Kita dah umur 14 tahun ni kan kan. Kita kena rock sikit. Ehh, mati okay orang nk cakap aku ni apa :D Well, let me celebrate my day ye. So that malam nanti biar aku layan cekerama yang paling hebat ye. So prepared bro :D Anddd, my wish for this birthday is :- GET A NEW FUCKING LIFE :D That's it. Thanks a lot kepada orang yang telah wish kepada kita :B Me appreciate it. Sayang korang :*

P/S : Harap maaf kalau terkasar bahasa. EHHHH, that's me act :D


← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
 photo a2724706-e283-4d0b-b84e-425a5a0cb86d_zpsc378d966.jpg Hi! Its me Bella. Im the owner of the blog. And i got a lot of broken english. Sorry. I try my best to get a best english here. And yeah sorry half of my blog are talking about a guy name Zarul :'> So yeah do enjoy my blog and my posts. Bye! Thank you!! xoxo